7 Mart 2009 Cumartesi

tak vim

göl kenarına gitmeliyim.aslında.
seni hep böle kötümser kaldığımda elime alıyorum günlük.
bugün ne yaptım?
h i ç.
dün çok güzel olduğu için bugün kötü olacaktı biliyordum.biliyordum yağmura yakalanıp sırılsıklam olacağımı .yani zaten uyanır uyanmaz kötüsün gün kötüsün.
bir kere bozulsa şu kural .
bir gün iyi bir gün kötü oluor hep ama hep.
......
dün nasıldı?
eve geldiğimde çok mutluydum.
bazı günler insan çok formunda oluyor.dün iyice formumdaydım.
arkadaşlarımızla oturuyorduk .
ki kendi masamla yetinmedim.
yan masalardaki tanımadğımız insanlara da laf attım.en sonunda masaları birleştirdik.halka döndüm. Allahtan insanlar tam seskuya verilesi tiplerdi.
aşırı showdan uçuyordum.
çok eğlenmiştim.
evet.benden bir şeyler çıkacağını düşünüyordum.
...
ya bugün.ne seskusu.
pöh töh hırıs mırıs .
sakine -ümüne bile değil.


.....
neden bu karamsarlık ve melankoli.alla alla.
.....
demek yarın da dün gibi olacak.
ama dün ayda bir olur.
yaa vidyo falan çekilmesi lazımdı.
yani şov ve şov
eh ben nasıl sov programı yapacığm
insanlara kusura bakmayın bugün bet im mi diyeceğim?
....
olsun günlük.
kendi ağzımı burnumu kırmak saçlarımı kökünden yolmak istesem de micadele etmeyecğim.
uyutacağım kendimi.çünkü yazmadım bugün.ondn böyleyim.
şşşşşş
sakiiiiiiiin uyu bakalım büyük gerzek seniiiii.
....

uykudan önce farkettim şunu.birden hiç bir şey yapmak istemiyorum kendime.
sanki savaş bitti.buraya yazınca bitti.
sustu iç katili
ilham perisi çok kıskanç ona zaman ayrılıcak her gün.illa kağıt kalem.hikaye bocalamamı emrediyor.
günlük sevmiyir.
şimdi gerçekten de uyumazamanı.devrildimmmmmmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.