28 Şubat 2009 Cumartesi

sessiz

seskucum.blogstop.



şimdi aslında bir tren yolculuğuna çıkmam gerek .



pencerenin kenarından geçen yeşiile dağlara bakmam



işte böyle şeyler.



hepsi bu şarkı yüzünden.






.....



ama bihter elbisemi giyip arzı endam edeceğim.



hhuhuhuhu.



yaaa manyaaakkk kızda gelicek .dansedicez.gerçi o biraz sapıttıkkk.haha anlatılmaz yaşanır .






........



bu dünya kirli bir yer.



kirli insanlar var.



ama güzeller de var.



güzel insanlar kirli insanların kirlerinden etkilenmemeli



hiç etkilenmemeli
....



seskular da çok yanılıyor yani.



güya seziyorlar.ölmüş bunlar.



.....


şu şarkının içine girirp bir daha çıkmasam mı ?


..


...


yaaaaa


mustafa cecelii.


hemen çekti klibi.


halbuki ben oynıcaktım .emindim.karşılaşıcaktık ve ben bakar mısın ceceli senin o şarkın var ya onda ben oynasam?/div>

sabırsız!



.....

rüya bu hayat valla rüya.

tezimi yazzarken derslerimle ilgilendim biraz.

okula gidiyorum.da:)

üniversiteli değilim ama.

orta sondayım henüz.

derslerimiz felsefe olduğu için kafam karıştı.

şopenaur kafa bırakmadı.

..

babam nüfüsun yüzde aşık oluyor dedi.

bence de doğru dedi.

onu çok özledim.

babam az ama öz olmalı..

haha daha sizinn çoookk var aşık olmanıza dedi tabbi babacığım dedim.

babama bazı şeyler anlattım.

o da beni dinledi .



.
GELDİKTEN SONA.1GÜN SONA.
dansetmiştim.
bihterdim.
bihter elbisem ve tam tamına bihterr.
vallahi.
insanlar koparken birden başlıyordu müzik kulağımda
dıırıırırııdıırıırırı
ah aşkı memnunun gerilim müziği !!!!!!!
ve ben bir köşede oturmaaya başlıyordum.ruhum yüzüm ve sesim bihterin.sezgiden eser yook.etrafta ne adnann ne behlül vardı.ben bihter odanın içinde behlülü düşünürken ki hali gibiydim.bir hüzünn bir hüzüüün
insanlar şaşırdılar neden oynamadığımı sorduklarında
yüzümü ekşitip gözlerimi küçültüp
kusura bakmayın.bihterler oynamaz.siz hiç kopan bihter gördünüz mü?
biraz bunalıma gireyim geleceğim.

saptık kız behlülün rüyasında bihterin koptuğunu söyledi .ilk başta ikna oldum.fakat sonra rüya da ancak kopar bihter düşüncesi ile bir köşeye çekildim.
...
ruhuma arada bir bihter geliyordu.bir sapıtık kız.
kafam iyice dönüyordu.
doğru dürüst içmeden sörköş olmuştum.zıt karekterlerle kafayı bulmuştum
..
ayy bbundan sona sı biraz resil.
ahahaha.

....
ve ertesi gün ben sessiz kızdım.
sesim yok.kısık değil.
...
artık klasik müzük dinleyeceğim.
sanki tüm kemiklerimi kürekle sotelemişler.topukul ile zıplarsan böle olur.
....

ben daha tez yazacağım.işte yumurta kapının ağzına geldi.yumurta kapıda mı ne işte o.
....
öyle hastayım ki .
uyumak uyumak uyumak.tek dileğim bu.
.........
bu arada en büyük lastik yüz mustafa sarıgül.öte lastik yüz.tamm yüzü sahte duygularla yumuşamıışş yumaşımıışş gözleri büyümüş.
...
vuoo gerçek bir gerizekalı ile arkadaşım.manyaklar kurultayının olağan toplantsında bu sefer hakikatli bir gerizekalı ile tanıştım.öyle böyle değil .zor konuşuyor.bence bu önemli.tam gerizekalı olması bir yetenek.alkışlıyorum.aferin sana!çünkü etraf az buçuk beyinsiz dolu.hakbuki tamı tamına olsa hepimiz anlarız.
...
işte böle .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.