4 Haziran 2009 Perşembe

de vam

Allah insana aşabilme-kendini yenileyebilme yeteneği veermeseydi sanırım harap olmuş-pörsümüştük.
bu çok tuhaf
otobüsün içide-öğretmenler odasında zırıl zırıl ağlarken eve gelip uyuduktan sonra oynamaya başladım.hayat bu.oynadığım için kendimden iğrenmedim.
hayat devam ediyor.,
sevgili okuyucular can sıkmayacağım.
Ama Allah bazı insanlara aşabilememe yeteneği de vermiş.neyse ki onlar hemen anlaşılıyor.durdukları yerde ben buradayım diye bağırıyorlar.buradayım ve aman tanrım ben burada olmayı bir türlü hazmedemiyorum.
........

yalan çok kötübir şey.gerçekten.iğrendim yalandan.
şimdi neler oldu uzunca anlat-mayacağım da özet olarak dünyada bilmedğimiz çok fazla uyum ve geri dönüp-dönüp dolaşıp zamanında sölediğin yada yaptığın bir şeyin seni bulması var .
ve tanrının kafasının nasıl çalıştığını anlamak güç.resmen tamamlanıyor her şey.puzzle gibi.ve sen o bun haketmiyor dediğinde olayların arkasında çok farklı sebepler olduğunu görüyorsun.bir adalet var mı onu hala kestiremiyorum.
.........
bugün anket yaptım arkadaşlara .koskocaman bir resim defteri almıştım kayboldu.sorular cep telimde vardı neyseki.artık bu da cep anketi oldu.ama nerde bu defter merak ediyorum.zaten uğursuz gelmişti.
........
hey hikaye yazmam gerek.deftere gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.