27 Mayıs 2009 Çarşamba

z.a

ne zor bilir msiniz benim için tandığım 1 insanın yabancılaşması.ve onu yeniden tanımak.
hiç istemem.
gitiim izmite.
başka diyarlara .
unuttum burayı.
elimde değil.
dodiyi bile hatırlamıyorum.kaçıyorum..
.
doku uyuşmazlığı gibi 1 şey zaman aşımı.ilk defa 1 haftada zaman aşımına uğradı biri.üstelik kardeşim.
.
neyseki geceye kadar bitti.
ne sinir başladı sonra güzelleşti ,şerbetleşti.
.
bazı tespitlerim var
size nazik okuyucular
1.kıvırcık saçlı kadınlarla evlenen erkeklere boşanma hakkı verilmeli.Bu Derya Alobara olsa bile verilmeli.Çok ciddi savunuyorum..
2.işyerinde tanışıp evlenen insanların kendine güveni yoktur.(by neco factörr)
evettttttttttttt ka tı lı yorumm.nasıl rezil 1 aşk anlayışıdır ki buuuuuuuuuuuuuuu böle takım elbise ile tanıdığın,bir insana 1 şey hiisedebiliosın ve onunl a evleniosun.üzücü.şu ana kadar tanıdığım tümm böle evlenenlerde de n.f.yi doğruladımm.evliliklerini de sanki işyerine taşımışlardı.
sivil sivil açık hava çık hava aşk varken sen git.
hey Yarabbim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.