4 Ağustos 2009 Salı

tuhaf.
annemler balkonda oturuyır ben de burda.
ve bir an onların sesini duyunca kendimi Balıkesird sandım.
Duygu Balıkesiri sevmiyor
insanları miskin falan diyor
bilmem
ben galiba pis havasını ,yolda gördüğüm tandık Balıkesirli yüzleri özledim.
...........
hava sıcak
saçlarım boynumu yakıyor ama kalkamıyorum.
........
bugün otobüste Ajda yı dinledim.
DÜN YA ADA LE Tİ BU KÖTÜLKTEN ZİYADEEEE
dedi.
ajda yı seviyorum.
soğuk buz gibi.
..........
1 arkadaşım 1 i ne aşık ta.İşte oo kendisi hiç te söylemez böyle şeyleri.demek duurrum ciddi.Çok acaip şeyler söylüyor.ama kız la arasında bağlantı yok.ama biz bağlantıyı kuracağız .okuluna gidip yazdığım senaryoyu uygularsak kız eli mahkum aşık olacak çünkü karşısında tam 1 HE RO olucak.
umarım çünkü her zaman hero olmaz değil mi ?sadece spor ayakkabısı yüzünden de kanser olabilir insan.
yani bu dişi varlıkları anlamak mümkün değil.eee tabbi biyolojik durumları habire değiştiği için.
........
ama bazı diişiler e özellikle gıcık oluyorum
çok ba sit ve mon gol oluyorlar
eh aşğım diye milyar tane gurursuzluk-bayık bayık şöyle dedi böyle dedi ağzını şöyle açtı gözünü şöyle kırptı.öf bee.bunlar yüzünden kendilerini 1 şey sanan sazan salakla doldu etraf
........
hayat beni böle kızlarla yurtta tanıştırdı.
24 saat erkekler üzerine konuşurlardı.
oysa ben arkadaşlarımı kız erkek diye bile ayrımıyordum o zaman.ne güzeldi hepimiz canavardık.mühtiştik.hiç1imiz kötü espri yapmazdı.
ve saçlarına ütü basan gece oje süren dandik şarkılar dinleyen sevgilisi tiyatroya gitmiceksin dedi diye gitmeyen beyn, uyuşmuş kızların arasında kalıverdim.
hahhaa
ve ben de rol yaptım tabbi bir süreliğine onlardan oldum
ama o kadar inandırcı dımm kiii ooo ne ler atmıştım ya.ağzları açık dinlerlerdi böyle mal mal.
işte o mutsuz zamanlarda tek isteğim annemle bim.e gitmekti.evimdi.
........
bugün onun şapkası na baktım.artık bu dünyada değildi.ya şapkası?
buaradan devam edemyiceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.