1 Ekim 2009 Perşembe

TUŞ TUŞ TUŞ

bugün böl ee evde hapiisss
im
internete daldımm çıkamadım .sen geldina klıma bloggum
yazayım deidimm.
....
dünn çok manyakk 1 gündü.
1 şirkete pınarın ürünlerinin tanıtımını yaptım.

fotoğraflarımı çektiler.
sonra Çapaa gittim.ousların kevlerin okuluna ders dinledim.
Çapaa çok ilkokuldaydım.
herkes ilkokul .kimse üüniversite değil.
kimse burnu ile uğraşmıo.dersçi çocuklar.
çok sevdim sınıflarını.
dersler korkunç olmasa daha 1 giderdim ama gidemedim.
.......
yolda iki erkek sevgili gördük.1tanesi bizim arkadaşmızdı.
onları çok sevdim.
o gerçekten doğru insanı bulmuş.
ama bunu ona söliemedim.
çünkü bize arkadaş ı gib i tanıttı.
çok ilginç 1 çocuk roman ı dizisi olmalı.
ilk başta beraber görülünce sevgilisi arkaya kaçtı ama o onu tuttu ve yanına çekti.işte sen benim yanımdasın .biz utanılcak 1şey yapmıoruz dedi gözleriii le.
ama o alma var ya .tamm sahne .off süperdi.
yani kadınd an da kadın.
huvvvvvvvvv.......
aralarında süper 1 bağ olduu kesin.
.......
son günler kırılma günleridi sanki o kadar çok şey kırıldı ki.
iyi oldu bence.

2 yorum:

  1. sonunda ses'ten ses çıktı yahu. oley. yaz ses yaz. okumam lazım

    YanıtlaSil
  2. AY haklısın!tuşlara yazzmaı özledim ben de AMA YAKINDA BOMBA BİR ŞEY YAPICAM!

    YanıtlaSil

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.