26 Nisan 2009 Pazar

ah dodi

hay aksi
anne ve baba Balıkesire gitti.
hu özgürlük zameni.ama ben bir ev kadınına dönüştüm.
nasıl?
dodito nun sınavları başlıo.
benim bitti.
bu drumda yemek-bulaşık-çamaşır bana bir maymuna ait.
evet .kesin soyum maymun.
ait ti.
sonuç
eve gelen misafirlerim enginarıma ve ses pes usulüü makarenii ye bayıldılar.
bugün pizza ve mantar çorbası yaptım.
hım tek bir kusur var.çorba yandı.
evet günlüğüm.
yandı.çünkü yemekten sonra onu unutuum .
olsun ilk içtiğimiz hali ile güzeldi.
sanırım doditodan başka kimse ile yaşamak iistemiom.dodi mmm.
ana nas dodim.dodi le mükemmel anlaşıoruz onun dediğine göre ben bebek uykusundaymışım.yani buralarda kesinkes değilmişim.bazı yönlerden gerizekalı olduğum film çekerken epey çıktı.
peki ya kedim?o benim canım.onu öyle çok seviyorum ki.
ileride kocalrımız yada karılarımız umarım bizi kıskanacak gerizekalıkta olmaz.çünkü o benim biricik beybimilkibluemmmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.