11 Nisan 2009 Cumartesi

ow ow ow
glu glu glu
blo blo blo
...
dün geçti .tren gibi .sinir treni.
vallahi nasıl oldu da bitti hayret ettim.
şimdi yüzünü duvara sürtmüş kanatmış bir çocuk gibi sakinleştim.
en ufak bir ses ten etkilenebilirim.
öneri:şimdi ben festval de çalıştım da orda hep ünlüleri gördüm de şunu dedim.
ünlü olmak insanın sırtını poposunu egosunu okşayabilir ama sonra sert şaplaklarda indirebilir.gözlemim bu.
peki bir de şu var.
sır olmak.
ünsüz ünlüler.
yani hayat bazen aralar büyücü tülünü ve gösterir sana film yüzünü.
ruhunu kara bir deliğe yani ana bırakabilrsin.
an gösterişli bir bardak bazen se puslu bir bardak.ama kısacası hayat ta bazen saatler size göre ayarlanabilir.
ve ozaman bu anları pekibir güzel değerlendirin.
ın ın ın.
örnek:mavi kırmızı neon ışıkların eşliğnde küçük bir düğün salonunda danseden gelin minik bir kıza sır olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.