28 Nisan 2009 Salı

salça YI DÖKEN KZIIN İDAMI ÇOŞKU İLE KARŞILANDI!

oh my god!
bir çocuk yetiştir -büyüt-20 yaşına getir.ona ömrünü ver.
ve sonra o İskenderun'dan gelen 1 Kaavonoz salçayı paramparça etsin.
o Muhteşemm lezzetli salçayıı yere döksün .
o salça cam kırıklarının içinde öylece kalsın.
hırrrrrrrr cinnet geçirebilirdim ben anne olsaydım ama bu çocuk benim.
.....
anne olmak çılgınca fedakar olmak demek olmamalıı.
ve düşünsenize 1 kavonoz salça kargo ile gelmişş .ve ben buzdolabına onu koyamıyım.
bunun cezası ancak idam olabilir.hangi yüzle insan içine çıkacağım?
anlamıyorum.bu noktada anne şöyle seslenmeliydi çocuğuna
ben senin için her gün deli gibi çalışayım ve sen tüm yorgunluğumun üstüne sen sennn salçayıı ...
.....
tamam .sakinleştim.kendimi affedemiyorum.
....
kendine haksızlık yapıyorsun abartma salça senden kıymetli mi?
evet kesinlikle kıymetli .
ben ufacık bir kız değiim ki
ka ti surette ka zık kadar olmuş vee 1 ÇUVAL inciri berbat etmiş biriyim .
evet keşke kanım olsaydı ben olsaydım camların arasında acı çeken
ama doğanın iskenderuna bahşettiği muciz salça olmasaydı
anneme kahkahalarla okudum yazımı o da pelte melek sesi le manyak diye sevdi beni
Annanem de sen özelsin birtanesin salça çok dedi.ben de onun fotoğraflarını çektim.
dombul hanım hamur mısın?puf böreği misin dedim
kadayıfım dedi.bugün de ballı yufkayım deemeye başladı.
hım sevgili kouyucular işe yarar bir kaç şey deme zamanı
tavsiye:
1www.maryandmax.com

2Taksimin tünele doğru kıvrıldığı noktadaki House Cafe ama gece ve parti varken evet kesinlikllee parti varken

3Kan dökülecek sonuna kadar izlenmeli.Baş karekter babama benziyır biraz .süper film.süper ötesi.

4ah ve ve ve Bir kızıl goncaya benzer dudağın ov ov bu nasıl bir şarkı?nasıl sözler?nasıl müzik?

2 yorum:

  1. ben seni salçaya tercih ederdim.
    hem zaten sen kırmadan ben salça kavanozunu çoktan kırmış olurdum, ki çok daha beterlerini yapmışlığım vardır.

    YanıtlaSil
  2. :)))))))))canımm !dün şeytancık girdi içime ondan böle şeyler yazdım.:(((((

    YanıtlaSil

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.