1 Nisan 2009 Çarşamba

günlüğüme özür

Evetttt merhabaa
gün lük olarak unutulmuş bir gün lük sün sen.
ama söz bundan sonra defterden çok sen.
sen insan gibi yada dükkan gibi gelsen de bana ben seni niye ihmal ettim.
terbiyesiz sess.
ama öyle hikayeler yazdım ki şu sınavlar geçsin hele geçireceğim.
....
bugün içim özlemmm doldu.herkesi özledim ..
........

bugün tuhaf bazı hadiseler oldu.ama onları yazıp senin aklını niye bulandırayım sen saf bir sayfasın bembeyazsın.
bügün içimden birine şöle dedim.

Be nim le konuşma uğursuz üfürük.

Yeryüzünde senin kadar şişko bir kadın görülmüşmüdür bil mi yorum

Nefesim kırmızı üfürük oluyordu ondan sıkıca nefret ediyordum.boğazıma kadar.

Bazı insanlar kırmızı üfürük olduğumu hissediyorlar ve geriye çekiliyorlardı.
ve kendi kendime dedim.
insan bazen birine şuursuzca gıcık olabilir.iyi de hiç bir şey değişmiyor.
gıcıkla konuşsam mümkün değil anlamayacak kafası yok. değişmeyecek.
bakın ben sabır sahibi bir insanım ama bazı insan la aynı kanala geçemiyorum kiii
bunun için aynı dili konuşmama gerek yok .ispanyol-anglo sakson-japon-gagavuz türkü
direk kalbe bağlanabilirim.aamaa işte böyle çokk çok arada gıcıklara denk geliyorum.
bir de imkanın olsa çek git aamaa öyle bir imkanım da yok.
neyse böyle yürürken dedim ki.
bu olumsuz enerjiyi at içinden lüt fen.
ve kafamı sadece sıcak güzel hava ile doldurma kararı aldım.
........
pembe mantomu ve pembe çoraplarımı giydim.şöyle bir karara vardım.

Az az insan varmış .

İnsan yerine çok değişik şeyler var dünyada.

Misal sade hırs –sade libido-sade kıskan.ç-sade kötülük böyleleri de var.

sade gıcık mongol özürlü Morontika fabrikası ıahh
..
ah hala sinirliyim.bilgisayar tuşları kırmızı olmadan uyumalıyım.
.
no.
şimdi tereyağı gibi bir şarkı dinliyorum.
ama bana güzel geceleri hatırlatıyor.
Allam çok param olsa giderdim oralara.
çulsuzzz sess.
müziğin ve beni tam olarak anlatan ve anlayan bir yer.
yaa girer girmez demiştim burada bırakın beni kuru ekmeğe razıyım.büyülenmiştim.
hayatın anlamı bu diye.
felseefe okuduğum için böyle bir cümle kurmam ayıplandı.
ama keşke.
müzik-gece-yıldızlar-dans-
işte tereyağı.
terayağı film gece.
evet unuttum bile.şişko kadını .kimseyi boğamam ben.
ruhum uçtu.müzik le.oraya gittim .
şarkı okadar güzel ki hiçbir şey düşünemiyorum .tüm hücrelerim dansediyo.sanki ben de adamın gırtlağında bir ses teliyim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.