7 Mayıs 2009 Perşembe

ala calı alacaklılar.

Gök sel
yeni
albümü
.
istiklal.
sevdiğim bebeklerle yürüyorum.

.
dün çok güzeldi.
.bugün hala göksel dinliyorum.
.
ah sabah dishy ci m le sinir krizi geçirerek konuştımm .heralde yemekhane de ki insanlrı korktuutum azicik.
.
düşünmek böle bir etki yaratıyıor.
halbuki benim seskularım var.
aa.
düşün mek çok komik.
.
yarattığım emel karekteri okulda başıma işler açtı.nasıl çıkacağım işin içinden acep?
.
benim aklım alacalııııı şarkısını dinliyorum bilemedim ismi iyi işte .
.
kendi kendime kurduğum denklemlere öle inanmışım ki.
sonuçta hak sız mı şım.
bunu anladım.
.
kedimle ayakkabı bakacağız .
evet güzel kız olacağım.ama emel olmayacağım.
normall emel e sonnn.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.