19 Mayıs 2009 Salı

notgünlüğü cüm.

ındırrıdıdın.
alacalı ve bulacalı bir gün sonrasından geliyorum yolcu.
gerçekten otobüslerde yanıma pek deli insanlar oturdu.
ama böyle biri ilk defa oluyor.yani deli den öte deli.
beni korkuttu.
hele sabah sabah arayınca.
bazen ben de nasıl buluorum bu insanlarıdie düşünüorum.
zaten ismi zekiye
uh ger çek ten beni zekiyeledi.anlatılması mimkin değil.
.
okullda bahçede ders işledik pek hoştu.canavar hoca ile son fotolarımızı çektirdik.okulda tam bir emelim gene.hanfendi- etekli -hoş konuşmalı emel.otobüste maskemi çıkartıyorum.bıvv.çünkü onları sevmiyorum.bırakın emeli tanısınlar napim.

eve geldiğimde sarı ve ateşten oluşmuş neco factörle karşılandım.neco bey evine geri döndü.
.
dün gece çok tuhaf rüyalar gördüm.o kadar gerçekti ki.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.