21 Mayıs 2009 Perşembe

MAAŞ LI İNSANLAR VE BÜYÜYEN DÜNYA

Sarı necdet faktör bey ile eski bir ahbapı ziyarete gittik.babamı bu yüzden severim eski ahbaplarını unutmaz .hele eski ve düşmüş insanlarsa.

Babam lahmacumunumu yerken dedi ki insanları kötü günlerinde ararım .iyi günlerinde onların aramalarını beklerim.

Eski ahbap pek kötü durumdaydı.kızı hasta kocası hapiste.

Ama o tutunmuş hayata.ve kızının hastalığını kedilerle gerçekten kedilerle yağlarını da (kendisi şişmanmış)amaliyatla aldırmış.ve bu canavar gibi kadın beyoğlunda bir yer işletiyor.

Gözünden ağzından burnundan Beyoğlu İstanbul ve aşk çıkıyor.

Kocası hapisten çıkıknca Başbakan olacak öyle büyük öyle iyi bir adam.

Öyle diyor kadın. Babam onun ruhu anarşist 1 koy o 10 yapar ama işte ruhu anarşist.

Gazozum buz gibi ve elbise giydiğim için üşüyorum.babam kızıyor .maraz turizm diyor.

Kadın iyi ki geldin Necdet diyor.bize sarılyor bu kızlar akıllı kızlar belli diyor.yolda annem dodi ve ben kadını konuşuyoruz.

Annem onlar çok zenginlerdi onun arabasından kimsede yoktu diyor.gülüyorum.kocası yakışıklı mıydı diyorum.hayır diyorlar.

Arabaya doğru gidyoruz.

Otoparkçı ne kadar kazanıyordur diyorum babam onlar işçi diyor.

Yolda çöp toplayan işçileri gözlüyoruz .babam adama bak ne kadar titiz sanki Mustafa Sarııgül onu seyrediyor diyor.

Mustafa Sarıgül yapabilir diyorum.

Onların maaşı 400 milyonmuş.

Aslında zevkli iş diyorum dodi hay alam diyor.

Yukarı çıkıyoruz.

Beni bekleyen dersleri bırakıp uykuya dalıyorum.,uyuyamıyorum yarı rüya yarı hayal bir yerlerdeyim.kalkıyorum.

Su içip her şeyi yutup ve yıkayıp soru sormuyorum bu saçma dünya ile ilgili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.