25 Ocak 2009 Pazar

bugün(iş kadını sess pess hanım)

yine
dan
set
me isteiği ile uyandım.

ah gün sarı ışık .hoşgeldiniz deyin sesinize.
yaşıyorum .ölmedim.
kah val tı tamam
.saç to puz.
mak yaj da yüzüme.
topuklar da ayaklara.

oh pek güzel olduk.
biraz yağmur yağdı ama olsun.güneş açtı
şimdi en sevdiğim kısım İŞE GİTME KISMI
buna ba yı lı yp rum
.çünkü
çok ama çok dizi bir yerde .yol da mü zik dinlemek .zıp zıp yürümek.kimse nin bilmediği şekilde dansetmek çok zevkli.
işi ilk defa seviorum.nerde mi?
lastik yüz office.haha yok canım.o dede.li büyük otel var ya işte onun tanıtımını yapıyorum
iş yerinde ki insanların hepsi pek bir piçti.satış sapığı olmuşlardı.. ilk ailem çok tatlıydı çok.ilk başta bana karşı çok serttiler.bizi kandırmazsın hiç bir şey satamazsın.ama teyze o kdarrr şişman dı ki onla aşk yaşamama gibi bir durumumuz olamazdı.sonunda beni de evlerine götüreceklerdi.sarılıp durduk.
ıhh bay lastik yüz ilk müşterile böle olmama pek şaşırdı sevindi hainccik -para göz- anladı satış olcağını pek mesut oldu.tabbi diğer satış sapıkları da tebrik ett
iler (aralarında insanlar da var )

.kıymetli eleman sess.ama ben çok mutlu oldum gerçek.yolda eve gelesiye kadar oynadım.yani ilk iş günü pek bir güzeldi.ama bugün de güzeldi.tabbi gene ailemle akraba oldum.ama şişman olmadıkları için o kadar sevmedim onları nenehanımın biraz zz daha kilo alması lazım.
not:adamın yüzü samimyetsiz yüz sahnesi olduğu için lastik yüz olmuş.kendisi müdür. ah bir de kız lar la çok iyi anlaşıyorum elemanı var ki .ıh ıh .ama ben bazılarını da sevdim.hepsi las tik değil .ekibe benden de ileri boyutlarda bir burç sapığı katıldı. bu çok sevindirici.çenem ağrıyor konuşmaktan.şimdilik biraz sıkıcı bir günlük oldu pek yakında çok daha egzantrik kişilerle döncem oldu mu? hoşçakal.

2 yorum:

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.