26 Ocak 2009 Pazartesi

nef ret

pek zarar verici
ağzından asit damlıyor.
paramparça edebilir.
of tuhaf bir sinirle uyandım.
Kemal Kılıçdaroğlu ve Mükremin Çıtır sinirinin karışımı bir şey.
Dünya gözümde küçük bir sinekti.
ve ne kadar çok kendini mesele sanan dünyalı sinek vardı.
aslında çok sevdiğim asil ve nadir hanımı görecektim.
o buralı değildi.
ama keşke gitmeseydim.
acaba ağzımdan köpükler çıktı mı?
insanlarda beyinn adına bir şey kaldı mı?

ahkam kesme krizi ayda yılda bir gelir.
ve o zaman pek söylemediğim şeyleri söylerim.
ben önemli bir canlı,bir had bildirme merkezi olduğum için değil.
genelde pek fikir-akıl sahibi de değilim.
içimdeki bastırılmış mantıklı insanın gün ışığına çıkışından dolayı böyle canavarlaşıyorum.
aslında bu halde benim bir güzel yazmam lazımdı .Neyse dodim benim kapatma tuşuma bas ne olur dedim ve bir gün süren vaaz nok ta lan dı.umaarım uykumda yumuşacık kıvamda bir ses.e dönüşürüm.
not:isim yok.bana yansıyan şekile (insana)verdiğim ad var.asil ve nadir,lastik yüz gibi
----
bugünün devamını da yazayım.
hala devam ediyordu sinir,damar,Mükremin,Kemal
çatıcıydım.
yeşil göz,buruşuk ten li kivi teyze sordu.
gene düşüncelere daldın sen?
yoook bir şeyy.
pek zayıfladın sen sesku yemiyon hiç bir şey.iki yumurta kırem sana
is te mi om.
--
yumurtalar kırıldı.
ses:ismi ne bunun?çokk manyak lezzeetliii
kivi:araplar helva diyo buna.
--
şimdi daha midede yumurtacanlar.
ve sinirim geçti.

2 yorum:

  1. fohoooo aşırı sinirlenmeler anında durulmalar.
    yımırta kırılmasın.
    yımırtalar kırılmasın

    YanıtlaSil
  2. hahaaha evett dengesizlik harikası olmuşş ben de okuyunca farkettim asucum.

    YanıtlaSil

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.