19 Ocak 2009 Pazartesi

dünyaya geliş..







su..
suyun üstünde simsiyah saçlar.
o yürüyor,konuşuyor yani bildiğimiz insan kalıbında
ama konuşma ,duruş suyun içine bakıyorsunuz sanki
öyle berrak..
ANNEM
dünyada harbiden aşık olduğum kişi.
onu seyretmek beni dinlendiriyor.
http://www.imeem.com/people/7wcW2M/music/lh-AoB9g/04_eyll_murat_aydemir/
bu şarkı gibi o.
benim annem ne kadar su ise babam da o kadar ateş
kırmızı tenli ve yeşil saçlı
annemi görünce anlıyor hemen
anında itiraf ediyor (yani işte 1-2 saat sonra)
ben sana aşık oldum.
annem de kızıyor.ne biçim adam bu diye.
ve uzun bir süründürme devresinden sonra babam ömür boyu dinlenme kararı alıyor.
annem le hayatlarını birleştiriyorlar.
http://www.imeem.com/yatutarsa/music/9mEkxaLJ/cengiz_zkan_gl_kuruttum/
bu şarkı gibi.
ömrünün geri kalanında ona piyango çıkamayacağını söylüyor annemi bulduğu için.
evliliklerinin 2.senesinde deli hiperaktif manyak çocukları Onur dünyyaaya geliyor.Onur düz duvara tırmanan çok güzel yüzlü bir çocuk.
ve beş sene sonra ikizleri dünyaya geliyor
egi gugu
dodi sesku
duygu sezgi
anne ve bebeği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.