13 Ocak 2009 Salı

çüşük


boğucu bir hava,
gri paltolu,karanlık diplamosi adamlar...
parmaklarımın ucunda yürüyorum.
hassas dengeler terazisi;
yanlış yalnış!
bulanık su...
.........
Tırnaklarını kesmiş;
gazete kağıdının üstüne bırakmış.
Loş ışık...
Tırnakları parlıyor.
Işık mavi,kırmızı,yeşil;
tırnaklarının rengi de...
Elimde viski,
tırnaklarını seyrediyorum.
İnce,uzun parmaklarının ucundan gelmiş onlar;
o şimdi başka bir kadının nefesini boynynda tırmandırırken
kadını hissediyorum,
aralarındaki çıtırtıları.
O bir an duralıyor.
Aklına ben geliyorum.
Sadece bir an;
devam ediyor.
Herşeyin müssebibi kadının kan kırmızı elbisesi...
Kırmızı elbiseyi seviyor.
Bana söylemişti.
Kırmızı oluyor her yer.
garson, yan masadaki,tombul köfte kadın;
hesap ,bakiye ,telefonlar,masa bacağı,balık,
kıpkırmızı...
Kırmızının etrafında,dönüyorlar birlikte.
Kırmızıyı seviyor;
ben kızmıyorum.
Tırnaklarımı koluma batırıyorum.
Kolum kırmızı oluyor.
Kırmızılar akıyor.
Peçeteyle siliyorum kırmızıları.
Onlara eşlik etmek için ışığımı da kırmızıya getiriyorum.
Trnaklarını,peçeteyi,gazete kağıdına sarıp atmak için;dışarı çıkıyorum.Merdivenlerde ayaklarım üşüyüp kızarıyor


Çöp tenekesi mavi


Mavi ama üstünde kırmızı kırmızı bakan kedinin gözleriyle karşılaşıyorm


Kedi bana için görünüyor der gibi bakıyor


Düşüncelerimi okumasın diye yan evin çöp kutusuna ilerliyorum


O ve onun kırmızısı krmızlanıyorlar mı


Belki evet belki hayır


Ben mavi olmak istiyorum


Karanlık battaniyenin içinde


Yüzüme tv.ışığının vurmasını seyrediyorum


Maviyim


………..


Arabayı parkettiğini duyuyorum


Yorganımı beni görmeyeceği şekle getiriyorum


Artık hem mavi hem yokum


Kollarını duyuyorum


Kocamanlar


Beni sardıklarını


Açmıyacak mısın diyor


Parmaklarımı uzatıp


Yüzüne dokunuyorum


Yüzündeki kırmızlıklara dokunailirim


Ama göremem katlanamam


Ben sana böylesine yoğun şekerlenmişken


Sen sen diye yataktan fırlamak Hülya Koçyiğt gibi çırpınmak mahzun mahzuın ağlamak istiyorum


Hiç sesimi çıkarmıyorum


Yüzündeki parmağımı dudaklarına götürüp sus işartei yapıyorum


O anlamlandıramıyor


Sessizce suçlu suçlu yatağa giriyor


Soğuk,kebap,rahat bir don olarak yanımda uyuyor,uyuyabiliyor


Kırmızı kadın için üzülüyorum


Yarın ona yazıcağım veda notunu hesaplıyorum


Ufacık bi keğıt parçasına ÇÜŞÜK yazıcam


Onu tanımlayan tek ifade b olmalı


Yatağın içinde gülerek kıpırdanıyorum


O hamur hamur


Yatakla bütünleşmiş uyuyor


Yatak onun klozet onun


Klozetle yatakta çok hissediliyor


Belki de yatak onun içi bir klozet


Evde tabaklarda hissedbiiliyorum bir tek kendimi


Tabaklarda gerçekten yok


Tabaklarımı da götüreceğim yanımda


Çiçek desnli tabaklarım


Kaba yatağı ve klozeti onun olucak


ÇÜŞÜK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.