29 Ocak 2009 Perşembe

pek sade.

merhaba güzel gün.
bugün bence bir keman sesi kadar ince.
biiyorum belki güzel tarif edemedim.
seni yazamadım.neden ben de bilmiyorum.
oysa seni yazmayı planlamıştım.
buluşamadık.
evet bugün öle ince bir keman sesi.
ben de öyleyim.
dün gece uyandım.
kalbim atıyordu.
ama sanki duracak gibi geldi bana.
onu dinledim.
tık tık ..
yarın atmycağım dedi bana yarın kaza olacak yarın otobüste ölüceksin.
geceee !insanı nelere inandırırsın sen.
hadi uyuyalım
.olmuyordu .
durucam durucam diyordu
iyice hızlı atmaya başladı.
ev soğuk değildi ama çok üşüyordum.
en iyisi yüzü yıkamak.
ışığı açtım .
sonra geldiğimde rüya görmeye başladım hemen.
...
ve keman günü.
dünyanın en anlayışı hocasının dersinden kalmıştım.
kalemimi evde untup dışarı çıktım.
kulağımda serdar ortaç ve anlamsız sözleri.
merak ediyordum acaba yanıma nasıl bir şey oturacak?
....
uyuyordu.
yanımda
ben de uyudum.
....
okula girdiğimde artık 6.senesi olan idiot (üzgünüm ama öyle)yanlış ödev vermiş bu yüzden kalmış.
ona gülemedim bile.
ya vaş ya vaş dersi anlattım.
40 kere tekrar ettirdim.
çünkü artık hocalar bile onun yüzünü görmek istemiyor.
ney miş?bir daha söyle.
an la dın mı?
derken aklıma geldi.
ka lemmm.
hemen kantine uçtum.
seesssssgiiiiiiaaaa diye bir ses.
arkamı döndüğümde bu kızı nerden tanıyorum ben diye düşünürken buldum.
okuldaki üvey annemin evinde kaldığımda tanışmıştım.
-sesgiaaa falıınn çıktıı.
huvv hafızamı taradım.
haha gene falcı rolüüü ne girmiş yalnız birinize bakacağım deyip onu seçmiş sonra gözleriiimi büyüte büyüte palavraları atmıştım.
.(ay acaba ne demiştim?)
senn demiştinn yaa uzun saçlıı biri hayatına girceeekk diee girdaaaa.girddiii kısaamm aşık olduumm bennn.
hadi gel bak muhabbet edelim azıcıkkkk.
dur bir kalemin var mı?(menfaatçi sess)
ar ka daş ı ma kalem veriiinn.
....
pelinn ne kadar haklı aptal kafa.
niye mesafe diye bir şeyden koyamıyorum ben.
böle acaip acaip insanlarla kanka modu.
......
gene otobüs.
yanımda Romanya.da yaşayan İstanbul.a kısa süreliğine gelmiş bir biyalog.
ve tedadüf gene .
benim sattığım devre mülklerden almış.
böyle başladı sohbet.
sonra onun ağzından
harika bir aşk hikayesi dinledim.
acaba anlattığı kadar var mıydı?
olmadığını biliyorum.
olsun anlatması güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.