6 Şubat 2009 Cuma

alakasız .

hava o kadar güzel ki.
damarlarımı oksijenle doldurup.
havaya uçmak istiyorum.
...
dodi bana meyva soyuyor.
....
evimz mis ses pes yemekleri kokuyor.
artık anne yorulmyor ses anne yemekleri devraldı.
çünkü kesin büyüdü yani tek başına gece karanlıkta yürürken anladı bunu.
..
bin türlü sırlı yemekler.
ileride param çok olunca açacağım lokantayı.
yani yarı lokanta yarı meyhane
giriş.tee
içki için -kafanız güzel olsun-ama olay yok.
tamam mı?
yazıcak.
pek ses bir yer olacak.
......
yumuşağım.çok
ve belki uçuyor da olabilirim.
....
ileride şu işgörüşmelerimi yazacağım.
çok bir komik.
...
sen seskucum.blogstop
bana insan gibi geliyorsun.yada lunapark gibi.
...
abim şinav çekiyor.
...
hımm.nşişantaşı bana çok güzel geliyor.
sanırım her dükkanın önünde durup bakmak istiyorum.dükkan dükkan dükkan
.........
birazdan evimiz ağır 1 misafir ağırlıcak .
artık burçlar yok.
e na g ram var.
...
annem evi toplayın diyır.
.....
uvv .manyaklar kurultayı toplanıyor.belki ben de giderim.
..
yyarın iş var .işi özledim.bakalım ailem nasıl 1 şey.
...
çok başım dünüyor.
neden olabilir?dün gece pek 1 güzel eğlendik ama ben içmedim.
ama müzik fazla geldi belki.
...
yarın gene misafir var.mü.
oley.
yarın mü yahnisi olacağız..
...
babam gitti.evimiz artık yeşil değil.
ama maşallah enerjisi burda.
nasıl bir enerji anlamıyorum.
hat bey.
trafo bey.
öte neco.
.......
günlük yazmalıyım.
en az hikayedekiler kadar malzeme var hayatta
...
1 de 1 planım var.
5-6 saat sonrası.
...
misafirimiz gitti.
onunla çok ama çok dolu saatler geçirdik.sanki şu an gerççek değil.
başım sabahtan beri dönüyor.
doktır gitmem gerek.
misafiri tanımlamk gerekirse o bence beyin.

ve dodimin ruhundan.
onları 1 çayıra götürmek istiyorum.

sanki saat değildi.
gündü.
hatta aydı.
geçen.
dedim seni kilitleyelim dolabımıza gitme.
ama onun da bekleyen 1 evi var.
1daha ki konuşmamızı iple çekicem.
beyin ,beyin,beyin..
..
ilknur.un devamını düzeltip koyucam
pek 1 anlaşılmaz olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.