14 Şubat 2009 Cumartesi

günlüka

asucuğumun dediği gibi gerçekten çaysever süper laf etmiş.
haha
çünkü ben hiç aama hiç laf sokamam.
genelde hırsını benden alabilirsin
yani çook çook arada gerekken yerde gereken lafı söylerim.
ya hiç sölyemem.
..
bgün bay lastik yüz.ün hışmına uğradım .
çünkü aslında ben oraya ait değildim.biraz kaşındım.
durun sırası ile anlatayım.
şöle oldu.
..
hadiseli gün.
bay lastik yüz ve bay sinir kavga ettiler.
en sevdiğim şey kavga edenleri seyretmektir.
onların dövüşmelerini seyrederken çok ama çok mutluyudum.
özellikle de çık dışarı ve çıkmıycam.
kısmı .sonrasında hemen
bay sinirle dertleştim.
ne oldu neden sinirlendin.deyince sinirinden sessiz sesssiz bir şeyler dedi.
yarısını anlamadım.çook sessiz çünkü.
bana hayvan gibi davrandı ve intikam almam lazım gibi bir şeyler.
bay lastikte hasarlı.
karşılıklı hasarlaşma.
...
uf tam bu sırada ailem gelmesin mi.
uff
kadın sarışın zayıf mı zayıf.
bu eksi puan.
çocukları da zayıf ve sevimsiz hatta uyuz.
sevmedim onları.
adam mullayım kelimesinin karşılığı.
onlara söylenebilecek tek şey.
sizin ailenizde huzuru hissetim biliiiiiiiiir misiniz?
ve tabbi saTış olmadı.
..
çevreme baktığımda maymunsal hareketler görüyordum.
hele bir tanesi ultra ultra maymun.
bu benim maymunluğum gibi değil.
parasal ve kıvırtasall ve yalansal yalaksal bir maymunluk.
benimksi gerçek maymunluk zıpzıpsal maymunluk
içimden ateşle oynamak geldi.
......
lastik yüz.e gidip ben acıktım gidebilri miyim dedim.
ve hışım.
hımm
9.a kadar kalman gerek burası bir işyeri.
uvv ben o saate döneemem ki.
o
za
man
git ve
bir daha
gelme.
aaaaaaa
huha lastik.e bak.
ses pes içten içe sevindi.
gülümseyerek peki param ne olucak?
yarın gel al .
......
bakalım yarın ne olucak?
lastik i had siz mi bırakıcam .uf .bilmiyorum bence had.siz kalıcak.
olsun gene bir sürü arkadaşım oldu.
maymun da olsalar arkadaş arkadaştır.
....
huhu bu adam aşkı memnu .daki beşir bile olamaz hiç bir dizide yok böyle bir karekter.
hayatı pa ra .benim onu yazmam bile zaman kaybı ya.
.....
hikayesi de olmaz ki bunun çatlak değil.
çatlakkları seviom.

...
dünn de kara bulutçuklarla uğraştım.
ne zaman dağılcaksınız .
...
ama dün.ün en güzel yanı misafirimizin bayan dishy olmasıydı.
bayan dishy ile sabah 4.e kadar dedikodu,tespit,konuştuk.
ruhumu ona bir günlüğüne hediye ettim.
sönük üm çok ama çok.ruhum onda
ona ne yaptı ki acaba?
en son zıp zıp zıplıodu.
yani tam bir yazı konusu bayan dishy.
tamm bir çatlak.

1 yorum:

  1. bence -ses- istese çok pis laf sokabilecek bir insan. yapar. hem de en süperinden. bir gün gelir yapar. birine yapar. sonra da oh çeker.

    YanıtlaSil

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.