23 Şubat 2009 Pazartesi

günlük cüüüümmm

nasılsın günlük.
seni önemsemiyor değilim.hikayelerin yanında yarı kişisel tarih .sin.

şu an bir ceset torbası gibiyim.
bir insan ne kadar yorulabilir test ettim.
ve gördüm.
ilk defa sırf pes oldum.
pesss pess.yanii.
...
ya çok tuhaf bir gündü.
çok acıklı birisi ile tanıştım.
bana pek bir şey anlatmadı ama ben anladım.
anladım.yarım yarık cümlelerinden.
bana ikram ettiğ tofitadan
kiloluyum diye tutturmasından
halbuki sen çok olgun ve güzel bir kızsın
dedim ben de ona.
gerçekten öle yüzünde yaşadığı acıların güzelliği var
tam hikayelik te halim yok
aslında lüt fen üzülme
hissediyorum sen dandik insanlarla karşılaşmışsın ve onlara inanmışsın diyip sarılmak istedim ona
ama demedim zaten bir otobüs yolculuğunda olması gerekenden fazla samimi olduk
ölçüüüüüüüü birazz ölçüü
her istediiiim buyduuuu..
...
1 otobüs yolculuğunda rahat durayım
sonum genlerini tamamen taşıdığım babannem gibi evine giren hırsızla kanka olmak.
....
belki bu kadar yorulmamın sebebi derste 3 saat boyunca ölümden konuşmamızdır.
..
kivi teyze yi çok özledim.
o olsa yumurta kırardı. güvenlikli insanları çok seviyorum.bazı insanlar öyle dimi?sanki kale sanki güvenlik sarayı.emniyettesin onlarlayken.
...
zepsiska yani daha önce anlatıığım beyin kız kafamı toplammam gerektiğini söyledi.
auuf
çok doğru.
uçmalara son.
..
bir de o kıza şey demek isterdim
yani ben dememişim ama çok hoşuma gitti bu söz
kanıksamak başkaldırmaktır.
aouuuuuww
camus.
....
pek komik şeyler oldu ama senin onlardan haberin olamicek belki özet geçerim.
haydi sağlıcakla kalasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.