3 Şubat 2009 Salı

meme manyağı ilknur vol3.(kendi ağzından aktarılmıştır)sırası ile okuyun.

ben:bugün ayın kaçı?
o:bilmem dedi.gülen yüzü ve yumurta gözü ile bana elini uzattı uazktan.
ben güldüm.
o:illllk nurrrrrrrr acaba kahvaltıya gelicek mii?(çocuk çocuk)
şimdi mi?
evett tabbi şimdi,hemen,aniden,birdenbire (zıp zıp zıplıyor)
ben:ko mik ol mu yor sun.senn
o:peki ilknur hanım. (çok ciddi)
kucakladı beni.
naznaz hanım bilgece gülümsedi.
ne olucaksınız siz böyle?dedi.
yüzü hafızamda dondu kaldı.
midemde cısır cısır yandı bir şeyler.
http://www.imeem.com/karer/music/F9paBVEI/sevval_sam_ander_sevdaluk




.....
onun evindeyim.ama siz hemen aşk hikayesi sanıyorsunuz.bilmiyorum.
valla olabilir.
ama arkadaş gibiyiz de
.....
3 gün oldu.
hep meyva yiyoruz.ananas,elma,yeşil üzüm.
sen
meyva
masal
zamanına
geldin dedi naz naz hanım.ondan böyle.
-naz naz hanım ismi ne?siz biliyor musunuz?
-şey gözüne yazmadı mı?
-yazdı da ,şey ben anlamadım.
-ismi ..hım..
olmaz o zaman.ben diyemem.
-ya lüt fen lüt fen.
-şey peki .ay ben de bilmiyom kiiii..
uf bana da yazdı .ama ben de okuyamadım.
....
çok mutluyuz..hiç dışarı çıkmak istemiyoruz.
dışarısı sadeece tv.olarak var burda .
televizyonu açıyoruz.
magazin programlarını seyrediyoruz yanında çay ve çekirdek.
dışarıya sadece naz naz çıkıyor.alış veriş için.
(o esir maymunlar evi burası diyor .)
ekmek,domates,peynir,zeytin alıyoruz.
sabah kahvaltılarımız ,gece sohbetlerimiz uzun sürüyor.
....
ben:naz naz hanım.içimde garip sorular var.
ya nasıl beni buldu?bunu anlamıyorum.ya sanki ben çizmişim onu.o kadar.acaba ben çizdiğim bir şeyin içinde mi yaşıyorum?tüm bunlar rüya mı?çok güzel çünkü.çok endişelniyorum.

naznaz yüzünde kocaman bir gülümseme.ay nasıl oldu bu?Ay Allahım güldü sonunda murat.ımın yüzüne.
ben:ne ismi murat mı?
naz naz :yokk kızz değil tabbi.ben öle varsaydım.
ben:ay çatlayacağım ismi ne?bak alnımda sivilce çıktı.
naz naz:belki hikayenin sonunda öğreniriz.
ben diyem sana azıcık gerçeklerden.
(gerçekler in siyah perdesi)
Muratım çok acı çekti sen bilmezsin .
meğer sen onun merhemiymişsin gördün mü?ay öyle mutlu oldum ki sanki ben de sizlen bir aşk yaşıyorum. (nasıl merhem?)
ben:dur bakalım ne yaşadığımız belli değil.
naz naz:nasıl belli değil kıııaazzz.koluma bir tane patlatıyor.
ben:hadi anlat.
aaaaaaaaaaaaahh ahhhhhhhh
nasıl desem kızılın kızıl ,yeşilin yeşil,tüm renklerin alacalı olduğu bir gündü.
murat hep polis olmak istemiştir.
polis kıyafetlerini giyer.sokağa çıkar.arabalara git ,dur işaretleri yapar.böyle mutlu olur.aa hiç yakalanmadı.çok akıllıdr çok.
işte o günlerin birinde seni görüyor.için sıkılmış ve fazla ruj sürmüş birisin sen o an.bana aynı böyle dedi.
peşine düşüyor.
bir sürü gün böyle takip ediyor.
sana sorular hazırlıyor.
hep önüne bakıyormuşsun sen.
seni tanıyor zamanla .hiç konuşmadan konuşmaya ihtiyaç duymadan tanıyor.
yürüyüşünü ,konuşmanı özetliyor bana.
gel zaman git zaman en sonunda .
eh orasını biliyosun.
ben:peki ya acılar?onlardan da bahsedecek misin?
naz naz:onlardan behsetmeyi benim yüreğim kaldırmaz.
ben:lüt fen.
naz naz:çocuğun yaraları kanlı kanlı hala elimde.
ah sen bilmezsin.ne çok acı çekti.sana onları mı göstereceğim ben?nasıl göstereceğim?
anlatmak istesem hangi kelime ile anlatacağım.
anlayacak mısın bakalım.
........
onun yüzüne bakıyorum.nerde bu acılar?
ben göremiyorum.öyle gülüyor.huzurlu.
adaçayı içelim mi?
bir dakika diyorum.
otur konuşmak gerek.
....
-anlattı demek.
onun abarttığı kadar bir şey yok.
ben 1000 sıfır yenildim.
çok ağır bir şey yaşadım.çok.
hani insanın yüreği kaldırmaz ya.öyle.
dinlendim.dünyadan elmi eteğini çektim.masal adayıcısı oldum.
başka türlü iyileşemezdim.anlatabildim mi?
yüzündeki çizgilere,benden kaççırdığı gözlerine bakıyorum.
ben:zayıf halinii gördüm diye senden soğuduğumu falan sanma sakın.aksine bu daha da hoşuma gitti.ama tuhaf hisler.yani nasıl desem.of.
.....
balkondayım.
o kadının adı ayşegül.
onun bana gelmesini sağlyan kadın.
onu masal adayıcısı yapan kadın.
karşı apartman ,kuş sesleri birbirine karışıyor.
onun sevdiği kadın belki de hala.
ve ben belki bir yara bandıyım.
kan tükürmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZABİİRSİNİZ.
İSTEDİĞİNİZ HER 1 ŞEYİ DİYEBİLİRSİNİZ.